Welkom op het blog mooiismooi

maandag 2 september 2013

Verschoningsmatje voor onderweg.


De nieuwste creatie voor mooiismooi, de verschoningsmat voor onderweg. Na een drukke week met voorbereiden voor de markt waar wij binnenkort te vinden zijn weer even een berichtje van mij.

Manlief heeft een collega, onlangs mama geworden van een lief jongetje en dat gaf mij weer inspiratie voor dit matje.

Ik bedacht me weer hoe het  was op het "consultatiebureau"te rommelen op zo'n tafel met je nieuwe leven, te glijden en te glibberen en zoekend naar luiers , doekjes etc. Alles op die tafel uitgestald, bang dat je al aan de beurt zo zijn.

Ik wou dat ik hem toen die tijd had voor mijn kinderen, lekker alles bij elkaar in een tasje.

Wil jij hem ook graag en misschien in een andere kleur neem dan even contact op via de webwinkel dan kunnen we bespreken wat mogelijk is.





Creatieve groet Louisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten