Welkom op het blog mooiismooi

donderdag 10 oktober 2013

Eerste Tafeltent op verzoek

Lieve mensen de Eerste Tafeltent op verzoek is klaar! Er zitten de heel wat uurtjes in dus de prijs die ik verderop noem is absoluut niet te duur. Ik kan het eindresultaat niet laten zien, want tja op verzoek betekend dus op maat gemaakt. Hopelijk ontvang ik nog een foto van de nieuwe eigenaresse. Wel heb ik alle losse pandjes even op de harde schijf gezet....

Bij deze!

Wilt u nu ook zo'n leuke tent en zit u niet op al dat werk te wachten.... ik kan het voor u doen.
neem even contact op via de webwinkel dan kunnen we overleggen wat mogelijk is.

zijkant

zijkant

 voorkant/ingang

achterkant
Een soort gelijk exemplaar als op de foto's kan ik voor u maken vanaf € 89,95, afhankelijk van maten en decoratiewensen.
Op de foto's is de zoom nog niet gezet.


Creatieve groet Louisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten