Welkom op het blog mooiismooi

donderdag 8 augustus 2013

Eerste bericht

Ik ben Louisa  en de eigenaresse van webwinkel mooiismooi
Mooiismooi is ontstaan door mijn onophoudelijke wens om eens iets te doen met mijn creatieve geest en  eeuwig handige handjes. 

Steeds meer moeders kiezen  ervoor  om iets unieks voor hun kind aan te schaffen, de collectie van mooiismooi wordt in kleine aantallen gemaakt, dus bent u bij ons aan het goede adres. 

Uniek is ook dat wij voor een groot gedeelte stoffen gebruik die je normaal gesproken  niet zo zou gebruiken, theedoeken, boerenzakdoeken of  bv. de pak dekens. Kortom gezegd eigentijds.

De stoffen die wij gebruiken kunnen nieuw, maar ook een omgetoverd kledingstuk zijn.  De verpleegstersschortjes in de winkel zijn een voorbeeld hiervan, ze zijn gemaakt van oude overhemden,  een heerlijk stofje om een soepel schortje van te maken, eerst goed gewassen natuurlijk.

In de webwinkel vind je tot nu toe door onszelf handgemaakte spullen voor jongens en meisjes en een beetje voor hun mama’s. 

Om al mijn hersenspinsels, creaties en plannen met jullie te delen ben ik vandaag met dit blog gestart.

Creatieve groet van Louisa 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten