Welkom op het blog mooiismooi

vrijdag 9 augustus 2013

Vandaag mijn nieuwe vriendje ontvangen.

Vandaag was het dan zover, mijn nieuwe naaimachine werd geleverd.
Na een leegverkoop van onze garage had ik genoeg centjes verzameld om hem te bestellen.
De Brother innovis-15 WAT EEN GENOT........

Eindelijk geen binnensmonds gevloek meer en voor de 4e keer eenzelfde naadje uithalen, omdat de Singer 1120 weer eens niet deed wat er ( ik) van hem werd verwacht. Ik kan weer mooie spulletjes maken voor in de webwinkel. Maar goed je mag een gegeven paard niet in zijn mond kijken, dus heb ik me met hulp van zus-lief toch kunnen behelpen.
Ze gaf hem mij ingebruik, omdat mijn weet ik niet hoe oude vertrouwde Riccar machine het begaf tijdens de voorbereidingen van de Landgoed Fair afgelopen juli in Schoorl.

Mijn dochter is nu actief bezig op de naaimachine van haar tante en zij is er erg mee in haar nopjes.
Ze is 7 jaar dus dan is het snel goed, ze hoeft ook niet professioneel werk af te leveren natuurlijk.


                                                       DIT IS HEM DAN !!!

creatieve groet van Louisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten