Welkom op het blog mooiismooi

vrijdag 23 augustus 2013

Foldertje ontwerpen

Folder ontwerpen , ja dat moest er nu ook van komen.

Ik die eigenlijk liever achter mijn naaimachine kruip, moest nu toch echt aan de bak.
En wat is het toch elke keer weer een uren lange zit achter de pc, foto,s aanpassen van formaat voor de winkel en ook nog maken natuurlijk, en niet te vergeten een nieuwsbrief opstellen.

Het is me weer allemaal gelukt en hier is het folderresultaat.



Mijn volgende opdracht is het mijzelf eigen maken van een foto vrijstaand maken, ik heb daar een prachtig programma voor, Adobe Photoshop 7.0  maar dit wordt weer een meerdaagse sessie vermoed ik.

Ik laat het weer weten als ik het onder de knie heb, en ja met resultaat natuurlijk.

Creatieve groet Louisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten